Kjøpsvilkår

 

 

 

Kjøpsbetingelser

 

Under finner du våre kjøpsbetingelser, du kan også laste dem ned her

 

(Gjelder ordre på postorde og nettbutikken)

 

Priser:

Alle priser er inklusive 25% merverdiavgift. Vi tar forbehold om prisendringer som skyldes endringer i valutakurser, endringer i lovpålagte avgifter eller vesentlige prisendringer fra våre leverandører. Vi tar også forbehold om evt. feiltrykk av priser.

 

Betalingsbetingelser:

Varene sendes i oppkrav eller mot forskuddsbetaling via tilsendt faktura. En kan også betale via kort ved utlevering på egenleveranse

 

Leveringstid:

Vi har det meste på lager, og vi sender som oftest varene innen 1-2 dager fra vårt lager. Vi prøver å levere mest mulig komplett, slik at det blir billigst mulig for deg. Vanligvis vil det ta 1 uke, litt avhengig av hvor i landet du bor, fra du bestiller til du mottar varene. Men i enkelte tilfeller må vi vente på bestilte varer fra våre leverandører.

 

Forsendelse:

Vanlige forsendelser er med Postens servicepakke. Større forsendelser går med Bring Logistics. Du kan mot tilleggskostnad også velge bedriftspakke ”dør-dør” og bedriftspakke ”ekspress over natt”. (Kan kun sendes til bedrifter som har åpent innenfor vanlig arbeidstid.)

Advarsel: Bedriftspakke Ekspress- over natt er fryktelig dyrt! Denne bør du bare benytte i nødsfall. Kontakt oss for fraktberegning. Dersom du ikke gir annen beskjed benytter vi Servicepakke. For levering til Svalbard, Bjørnøya og øyer utenfor fastlands-Norge gjelder ikke kampanjer ”fri frakt” eller lignende, men ordinære priser.

 

Egenleveranse

Vi har egne biler som kjører oppsatte ruter på forhåndsbestemte datoer, til særdeles gunstig pris. Vi forutsetter at du er på avtalt sted til avtalt tid, hvis ikke må du hente varen selv på vårt lager.

Produktspesifikasjoner:

Vi gjør vårt beste for at alle oppgitte spesifikasjoner skal stemme. Vi opplever likevel at varer endres av produsenten, eller at vi må skifte leverandør. Vi tar derfor et forbehold når det gjelder spesifikasjonene, men ved feil eller endring har du full bytterett uten noen omkostninger for deg. Vi må ta forbehold om evt. trykkfeil i katalogen.

 

 

Skade ved transport:

Vi tar ansvaret for at varene kommer frem til deg i god stand. Dersom emballasjen er skadet må du kontrollere forsendingens innhold før du aksepterer levering. Gjør deretter merknad på fraktbrevet eller på Postens skjema, og meld skaden til oss.

 

Reklamasjon:

Dersom du mottar en vare som ikke fungerer etter hensikten, eller som er defekt har du full returrett. Retten til

reklamasjon følger kjøpslovens frister. Ved reklamasjon dekker vi alle dine fraktutlegg. Vi ønsker fornøyde kunder - så ikke nøl med å gi oss beskjed dersom du ønsker å reklamere på en vare.

 

Angrefrist:

Du har alltid 14 dagers angrefrist ved kjøp på postordre. Kjøper må dekke returporto, og vil få full refusjon for returnerte varer. Dette forutsetter at varene returneres i fullgod stand og i original emballasje. Oppgi ditt kontonummer så får du utbetalt beløpet omgående.

 

Pakker som ikke hentes:

Dersom du velger å ikke hente ut pakken må du gi oss melding, samt sørge for å betale returporto. Pakker som kommer i retur uavhentet uten beskjed påfører deg kostnader i form av porto og returgebyr. Gebyr kr.150,-

 

Retur må ikke sendes i oppkrav:

Ekstrakostnader som følger av dette faktureres deg sammen med et behandlingsgebyr - eventuelt velger vi å la pakken gå i retur til deg. Større varer som returneres med bil/båt må ikke sendes med ”mottaker betaler frakt” uten etter avtale med oss.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Info

 

Betingelser

 

Bruksanvisninger:

Rib

Gummibåt

SUP

Montering styrekonsoll

 

Tips og råd:

 

Kontakt oss:

tlf:

475 20 000

 

mail: info@marinkurs.no